25 Şubat 2020 Salı

Opel Astra H Tecrübesi (2019 Mart)

Benden böyle hareketleri pek görülmez, bugün bir Opel güzellemesi yapacağım. :)

Geçen akşam bir arkadaşın Astra H 1.3cdti aracını kullandım. Eğer o araba Opel ise şimdiki Opel'ler Chery. Eğer şimdikiler Opel ise o araba Bentley. Aşırı kaliteli ve tok hissettiriyor. Direksiyonu şimdiki arabalar gibi ölü değil. Park manevralarında sert ama sürüşte güzellik olarak geri dönüyor. Yol tutuş ve frenler de bayağı bayağı iyi. Tek sıkıntısı var, kısa mesafede sert dönüş yapılırsa understeer... Arabanın karakteri bilinirse ona mahal bırakmadan el freniyle filan dönüşü mümkün kılıyor. Motor da benim gözümde en mantıklı dizel motor olan 1.3 Multijet. Kocaeli şehir içi ortalama tüketimi 5,3. Gece ben arada gazladım da 5.4'e çıktı. :) 2000rpm'e kadar ölü, sonra 4500'e kadar çılgın atıyor. Alışınca güzel eğlendiriyor. Arabayı yerinden kaldıramayacak gibi duran motor birden yürütmeye başlıyor. Bir de motor yalıtımı hakikaten güzel.

7 sene sonra ilk kez kullandım, araç sahibi arkadaşıma direk olarak "bu arabayı sakın satma" dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder